Tuesday, July 7, 2009

y = mx+c

Pelupa.
parking kereta kemudian tak tahu mana nak cari
oh ! aku sudah tua dimamah usia
atau mungkin
perlu suplemen susu yg menyambungkan sel-sel otak?
atau mungkin
perlu seorang gadis comel yang bisa ingatkan aku.
di mana ku parking kereta itu.

p/s : pasal tajuk entri, adik gue tanya gue pasal y = mx + c. tapi serius gue sudah lupa.
sebab gue seorang jurutera dan tidak mahu maruah tergadai tidak mahu dia hampa. gue cuba juga dan nasib baik betul. mwahahaha. tahu ke korang nak cari kecerunan, m dan pintasan pada paksi-y ?

4 comments:

sulongbikung said...
This comment has been removed by the author.
sulongbikung said...

tauuuuuuu ;p

oohhh..anda perlukan susu suplemen ke?suami saya salah seorg pengedar nya..;)

kudalaut said...

tahniah kerana memori anda kuat.
susu suplemen?
mahal ke?
ada sampel x?

sulongbikung said...

kalo nk more info,
cuba klik alpha lipid kt blog ab =)