Saturday, August 15, 2009

padam

okay

saya boleh delete kamu dari YM

saya boleh remove kamu sebagai kawan facebook

saya boleh padam link blog kamu

saya boleh erase nombor telefon kamu

saya boleh masukkan dalam recycle bin semua sms sayang cinta rindu kamu

kamu boleh bakar teddy bear putih pemberian saya

kamu boleh gali lubang besar-besar dan tanam bunga gerbera merah yang buat kamu senyum sepanjang hari

kamu boleh bagi kawan kamu novel yang kamu suka bangat itu

kamu boleh koyak puisi yang saya tulis dan kamu tampal kat dinding itu

tapi

bolehkah saya padamkan perasaan cinta saya terhadap kamu dalam hati ini ?

kamu bolehkah ?

*pelangi and promise :

jangan dikhuatiri. sekiranya kamu percaya pada takdir, jodoh dan pertemuan. kamu tidak akan apa-apa.

kerana jodoh dan pertemuan sesuatu yang tidak boleh diramalkan untuk ketika ini. kita hanya manusia yang melayari satu fasa kehidupan kita dari hari ke sehari. kita hanya mampu merancang. Tuhan menentukan segalanya.

4 comments:

burt said...

erkk len macam bro entri ni...sabar la just pikir satu arini akan ada yg terbaik buat kau

hidungberantai said...

ish2 mmg lain mcm ni bro..minta maaf mncelah..tapi setiap yg berlaku tu ada hikmahnya walaupun ia kadang2 kala sukar utk dterima...perancangan Tuhan adalah yg tbaik dan kita kena cuba berfikiran positif pabila sesuatu berlaku dan kembali pada yg satu..bersabarlah...

sulongbikung said...

ooh marwan...
ngah bkecamuk ye..
sabarlah
dugaan seme tu..
nnt jupe gk yg terbaik utk mu ;)

kudalaut said...

yup terima kasih burt,hidungberantai n mama ab ...
sy fikir positif !